keskiviikko 12. helmikuuta 2014

BLOGI AVATTU JA LÄHTÖÖN AIKAA 36 PÄIVÄÄ...

Matkavalmistelut ovat hyvällä mallilla. Lennot, auto ja hotellit varattu, lukuunottamatta kolmea yötä siellä Kalumeetin valtiossa. Nämä yöt todennäköisesti jäävätkin varaamatta. Seutu on sellaista, että halusin jättää meille enemmän liikkumisvaraa. Aluksi olikin tarkoitus varata majoitukset ennakkoon vain suurimmista kaupungeista, mutta hintataso yllätti positiivisesti ja tässä tulos.

Blogista löytyy matkareitti kartalla (kuvaa klikkaamalla), matkareitti "day by day" ja linkit varaamiini hotelleihin. Tutustu blogin runkoon ja ehdota ideoita blogin, niin ja tietenkin myös matkan suhteen. Kaikenlainen kommentointi on sallittua ja myös suotavaa. Sivuston oikeasta alanurkasta voit liittyä blogin lukijaksi. Liittyminen käy kätevästi esim. gmail-tunnuksilla. Pieni varoitus nyt vielä etukäteen. Kirjoitan blogia just sillä tyylillä, kun minua huvittaa! Minun mielestä teksti pitää olla kirjottajansa näköstä.

Ennen matkaa minulla ei välttämättä ole paljon teille kerrottavaa, mutta saan kyllä ilmoitukset kaikista tänne jätetyistä kommenteista ja vastaan kysymyksiin, jos sellaisia tulee. Pyrin kuitenkin vielä päivittämään kuulumisia kerran tai pari ennen lähtöä. Jospa sitten minun matkaseuralaisillanikin on sanansa sanottavana. Nyt laitetaan vaan sormet ja "jarpaat" ristiin, että kaikki menee putkeen ja päästään sinne lännelle.

6 kommenttia:

  1. Innolla jo odotan"matkapäiväkirjaa". Ljen mutta taitaa kommentit jäädä vähiin kun oon laiska kirjoitteleen.
    T. Leila

    VastaaPoista
  2. Tuli vaan mieleen et noilla sun seuralaisilla on ihan nimetki. Luulevat pian et minä lähen sinne sinua ilostuttamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Huoli pois! Kaija ei tosiaan lähde mukaan, vaan toiseksi vanhin sisareni Päivi - tuttavallisemmin Päpi - ja Outi. Näistä tapauksista enemmän sitten seuraavassa numerossa...

      Poista
  3. Muista laittaa kuvia paikallisista HYVÄNNÄKÖISISTÄ hunkseista myös maisemakuvien lisäksi. ;)

    VastaaPoista
  4. Sinun vai minun mittapuulla mitattuna? ;)

    VastaaPoista